Specyfikacja:
-
Napięcie znamionowe: DC 12 V
-
Napięcie pracy: DC 9 - 16 V
-
Natężenie: 20 - 200 mA
-
Odległość wykrywania przeszkody: 0 - 2,5 m
-
Częstotliwość ultradźwięków: 40 Khz
-
Długość przewodu zasilającego: ok. 80cm
-
Długość kabla do wyświetlacza: 490cm
-
Długość kabla do czujnika: 220cm
-
Zakres dopuszczalnych temperatur otoczenia: -30°C~+70°C
-
Liczba czujników: 4 sztuki
-
Średnica otworu czujnika: 22mm (w zestawie wiertło z otwornicą)
Przypomnij sobie zatłoczone parkingi w galeriach handlowych podczas sobotnich zakupów. Prawda, że są nie dostatecznie oświetlone, samochód przy samochodzie, ściana i betonowe słupy lub wiaty na wózki. Tak samo gdy parkujesz w garażu pełnym rożnych rzeczy pozostawionych na podłodze. No tak, ale dla Ciebie to łatwizna, przecież z każdym trudnym parkowaniem kręcisz wideorejestratorem kolejny odcinek serialu "Mistrz kierownicy parkuje". Dzięki czemu?
Dzięki 4 punktom zamontowanym w samochodzie, które działają jak sonary emitujące fale ultradźwiękowe, odbijające się od przeszkód na jego drodze. Czujniki parkowania podczas cofania precyzyjnie określają położenie, odległość i zawczasu ostrzegają kierowcę dźwiękiem o zbliżaniu się na grubość lakieru drugiego samochodu.
A Ty za którym podejściem i kręceniem kierownicą ułatwisz sobie parkowanie oraz zakupisz czujniki parkowania?
JAK POPRAWNIE ZAMONTOWAĆ:
-
śmiało możesz zamontować je w zderzaku tylnym jak i przednim, idealnie się wkomponują gdyż są w kolorze czarnym
-
Zaznaczyć miejsca montażu czujników.
-
Zainstalować czujniki w otworach wykonanych za pomocą załączonego wiertła. Należy umieścić czujniki ultradźwiękowe tak, by ściśle przylegały do powierzchni zderzaka a ich oś była ustawiona równolegle do powierzchni jezdni. Czujniki ultradźwiękowe powinny być umieszczone w taki sposób, by w ich polu widzenia nie znajdowały się inne części pojazdu.
-
Nie podłączać jeszcze czujników. Połączyć wpierw przewody zasilania. Podłączyć zainstalowany wcześniej wyświetlacz do centralki.
-
Włączyć wsteczny bieg, zachowując należytą ostrożność (jeżeli wymaga to włączenia zapłonu lub uruchomieniu silnika, aby włączyć zasilanie urządzenia). Jeżeli urządzenie jest poprawnie podłączone nada krótki sygnał dźwiękowy i włączy się wyświetlacz.
-
Dopiero teraz podłączyć jeden z czujników do centralki i ustawić przeszkodę w odległości 1m od czujnika. Wyświetlacz wyświetli odległość i nada właściwy sygnał. W ten sposób należy sprawdzić resztę czujników. Po zakończeniu testu podłączyć wszystkie czujniki do centralki.
Wyświetlacz określa kierowcy dokładne położenie przeszkody (odległość, położenie). Informacja o odległości przedstawiona jest na wyświetlaczu LED numerycznie, gdzie pole pomiaru wynosi od 0,0m do 2,5m . System uaktywnia się automatycznie po włączeniu biegu wstecznego razem ze światłami cofania. W momencie zbliżania się pojazdu do przeszkody kierowca jest natychmiast informowany o jej położeniu (z prawej lub lewej strony) pojazdu przez kolorowe kontrolki na wyświetlaczu. Dodatkowo uruchamiany jest także sygnał dźwiękowy który emitowany jest z piezoelektrycznego przetwornika o czterech częstotliwościach uzależnionych od odległości.
Opakowanie zawiera:
⏺ Cztery czujniki ultradźwiękowe w kolorze czarnym
⏺ Centralka sterująca
⏺ Wyświetlacz LED z wbudowanym buzzerem
⏺ Elementy mocujące (Samoprzylepne) do centralki i głośnika
⏺ Niezbędne okablowanie i akcesoria
⏺ Wiertło z otwornicą
⏺ Instrukcja obsług
Na podstawie 0 opinii
ogólnie